maanantai 2. kesäkuuta 2014

Viikonloppuni :).

Ennen kun alan kertomaan viikonlopustani,niin tässä pari kuvaa päättäjäisistä :):

                                             Äystön paras 6lk ever♥ Kaikki ei oo täs kuvas :"(
                                                               Allu,minä ja Ellu :3
                                                                      Eve ja minä :"D♥
                                                                   Minä ja Heikki :")      
                                                                                                                                                              Siinä oli vähän kuvia.:) Kaikista ei olllut ikävä kyllä kuvaa :(.Mutta on vielä pakko sanoo että kiitos näistä mahtavista vuosista Äystön 2014 6lk!♥ En unoha teitä koskaa♥.                                                                  
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Lauantaina siis oli todituksie hakemine. Loppu päivälle ei ollut mitään tekemistä,mut sit Julia kysy et pääseekö se meille kylään,ja sit siitä tuliki yökylä reissu :"). Oltiin parise tuntia saunas,oltii kalastaas (ei saatu yhtää kalaa,mut saatiin mukavat naurut,ku Julia puljas :D ) ja kyseltii toisiltamme mitä ihmeelisimpiä kysymyksiä :D. Sunnuntaina oltiin ankanpoikasten kaa ulkona ja minä vaan kuvaalin ku Julia vahti niitä :D (Kiitos että vahrit :3) Sitten oltii myös kuvaalees :). Mukava on viikonloppu ollut,mutta tietenki vähän haikee,tierätte kyllä syyn,kun mä koko ajan jauhan siitä :D. Tässä pari kuvaa vielä :) :
                                                                   

                                                         Sain perhosista läheltä kuvan :o :)

Ja vielä saa ehottaa niitä mitä voisin kesällä tehdä,eikun ehotuksia tulemaan!:)

Hepskukkuu :)

7 kommenttia:

  1. Ihana postaus reps :D jaja niin :)

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus, mut eikä mun ilme tos ekas kuvas XDD♥

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus, mut eikä mun ilme tos ekas kuvas XDD♥ Tuliks tää kaks kertaa? :o

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus, mut eikä mun ilme tos ekas kuvas XDD♥

    VastaaPoista